Happylife

Tvoríme s rešpektom k prírode a s úctou k tradíciám.

Naším cieľom je pripravovať dobroty z čistých zdrojov, ktoré môže jesť každý – bez lepku, laktózy, pridaného cukru, alergénov, konzervantov či farbív a tiež vytvárať receptúry tak, aby harmónia chutí a prínos pre telo boli v rovnováhe.

Názov značky Happylife (šťastný život) odzrkadľuje naše poslanie – vyrábať zdravé potraviny, ktoré môže zjesť dieťa, dospelák či človek s potravinovou alergiou bez toho, aby mal zdravotné problémy. Práve naopak, aby jeho telo fungovalo harmonicky a aby ho posilnil.

Na začiatku výroby je vždy pocit, chuť a skúmanie, ako to v prírode chodí. Ktorá surovina ktorú podporuje alebo naopak, pôsobí disharmonicky. Významnou inšpiráciou pri výbere surovín je pre nás náhľad do slovenskej kuchyne, slovenských záhrad a sadov. Snažíme sa využívať suroviny, ktoré sú prirodzené pre nás, Slovákov.

Biovýroba nás teda naučila ešte intenzívnejšie rešpektovať prírodu i jej nepísané pravidlá a viac si ctiť múdrosť predkov a tradícií. Veríme, že iba tak môžeme vytvárať zdravé produkty pre skutočne šťastnejší život. Veď sme odrazom toho, čo jeme.

Históriu našej značky píšeme od roku 2009. Prvenstvo i cenu Rawfestu za jedinečný produkt si držíme v oblasti výroby tyčiniek RAW (surový prirodzený stav). Boli sme prví, kto začal na Slovensku vyrábať raw tyčinky Happybar v bio kvalite.

link

beeLOL

Jedného dňa som sa rozhodla kráčať svojou cestou. Odišla som z priemyslu a začala som budovať vlastný podnik. Prostredníctvom výrobkov beeLOL chcem prinášať úžitok pre zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov a aj pre región, z ktorého pochádzam.

Naše výrobky sú zložené výlučne z prírodných surovín, neobsahujú žiadne umelé prísady. Príchute dosahujeme pridávaním sušených byliniek a prírodných silíc do základnej sirupovej zmesi, ktorú tvorí nerafinovaný trstinový cukor, včelí med od domácich výrobcov, sirup agáve a čerstvá citrónová šťava.

Podporujem podnikanie v regióne. Verím, že je správne nakupovať suroviny z okolia  a potraviny z nich vyrobené nevyvážať do ďalekého sveta.

V podnikaní nachádzam slobodu, šťastie a užitočnosť.

 

Romana Machová

konateľka

autorka projektu beeLOL

link

Limbavin

Vinárstvo Limbavin bolo založené v roku 1998 dvomi bratmi, Ladislavom a Jaroslavom Pučekom so sídlom v Limbachu, dedinke s vinárskou tradíciou.Ich vinársky štýl vychádza z dlhoročnej rodinnej tradície pestovania viniča a výroby vina. Tato tradícia bola prenesená z otca na synov, kedy otec Ladislav Puček oboch chlapcov zasvätil do tajov tohto krásneho sveta vína. Hlavným krédom vinárstva je vyrábať najkvalitnejšie vína z Malokarpatskej oblasti, nadviazať na dlhoročnú tradíciu pestovania hrozna a výroby vina v Limbachu.

Prvotriedna poloha, zloženie pôdy, a vhodná mikroklíma vinohradov je základným predpokladom na dopestovanie vysokokvalitného hrozna. V kombinácií s nízkym zaťažením a šetrným spôsobom obrábania sa dosahuje pravidelne vysoká cukornatosť hrozna s ideálnym ph.Výroba vína v tomto vinárstve je charakteristická maximálnym dôrazom na kvalitu, autentickosť a malokarpatský charakter. Výroba bieleho vína je zameraná na sviežosť, chuť ovocia a nižší podiel alkoholu. Zreje pod stálou kontrolou teploty riadenou softwarom v antikorových nádobách. Výroba červených vín je výnimočná tým, že vína nie sú filtrované. Aj preto je prioritou úplné odbúranie kyseliny jablčnej. Následne je víno stočené do barrique sudov, kde nastáva ležanie minimálne po dobu jedného roka. Počas tejto doby prebehne prirodzeným spôsobom mikrooxidácia.

Samozrejmosťou je fľašovanie bez použitia akýchkoľvek prídavkov na stabilizáciu a vylepšenie chuti vína.

link

Poľnohospodárske družstvo Vlára Nemšová

Každá krajina má svoje tradičné charakteristiky. Švajčiarsko čokoládu, Holandsko tulipány, Brazília karneval a Slovensko salaše s ovcami. Už od stredoveku sú ovce typickým slovenským dobytkom a výrobky z ovčieho mlieka boli tradičnou súčasťou jedálničkov našich starých rodičov. Vedeli, čo je vhodné a potrebné – ovčie mlieko totiž obsahuje viac vitamínov, minerálov, bielkovín a aj vápnika ako kravské mlieko.

Preto si zákazníci môžu pochutnať aj na kvalitných mliečnych výrobkoch z poľnohospodárskeho družstva Vlára Nemšová. Družstvo pozostáva z troch fariem – v Nemšovej, Hornom Srní a v obci Kľúčové. Na chov oviec francúzskeho mliečneho plemena Lacaune sa zameriava farma v obci Horné Srnie. Podojené ovčie mlieko nepasterizujú, pri spracovaní ho zohrievajú na minimálnu nutnú teplotu tak, aby čo najmenej narušili jeho pôvodné fyzikálne, chemické a biologické vlastnosti, ktoré sú zárukou kvality a výživnosti. Družstvo denne vyprodukuje až 700 litrov ovčieho mlieka, čo svedčí nielen o bohatosti statkov, ale aj o poctivej starostlivosti o ne. Výsledkom nie je iba zdravé mliečko, ale aj vlastné ovčie syry, bryndza a jogurty.

V ponuke družstva môžete nájsť biele či ochutené jogurty, údené a neúdené parenice a zrejúci syr. Všetky vyrobené zo 100%-ného ovčieho mlieka.

 

link

Pavol Kňava

A to už bol len krôčik k tomu, aby sa začal príbeh nášho včelárstva. Začal sa ako veľa iných príbehov. Starý otec bol včelár a on ma učil, ako sa o včely s láskou starať. Dal mi silný základ pre to, aby som vedel založiť malú včelnicu. Z malej včelnice sa dnes stala menšia farma s približne 80 úľmi. Je to práca na plný úväzok. Našim včelám dávame to najlepšie zo seba a oni nám to vždy vrátia v kvalitnej znáške medu. Veľmi pozorne vyberáme miesta pre znášku medu. Snažíme sa nielen o to, aby donesený med bol jednodruhový, ale hlavne aby bol z kútov lesov a lúk ktoré nie sú dotknuté akýmkoľvek ľudským znečistením. Preto je náš med vysoko kvalitný bez akýchkoľvek prísad či úprav. Med taký, ako ho vyrobila sama matka príroda.

link

Agrotrade

Pôvabná prírodná oblasť Gemera je predurčená byť kolískou výroby zdravých, kvalitných a chutných potravín.

Príprava mäsových výrobkov uchovávajúca tradičné postupy si vyžaduje kvalitné suroviny a zachovanie dokonalej chute je možné len bez použitia konzervačných látok. Ďalšou dôležitou ingredienciou pri spracovávaní chutných produktov je poctivé dodržiavanie hygieny. Zachovávaním týchto podmienok vznikajú vynikajúce tradičné mäsové výrobky Agrotrade.

link

Lyra

LYRA je symbol, ktorého kvality sú vkladané do lahodnej čokolády. Zozbierané skúsenosti pestovateľov kakaovníkových plantáží sa stretli so snahou pochopiť čokoládu v celej jej komplexnosti od výsadby malého stromčeka až po výber toho najlepšieho obalu na hotový výrobok. Možnosti vyberaných najkvalitnejších prírodných surovín sú s pokorou pretvárané do novej chute. A to všetko bez pridania chemických, či aromatických látok.

LYRA je ručne vyrábaná čokoláda. Chutná čokoláda potrebuje ľudský dotyk, pretože dotyk je vyjadrením dôvernosti. V jazyku dôvernosti sú odhaľované tajomstvá a LYRA chce odhaliť čo najviac tajomstiev čokolády.

link

U starého somára

Názov terín „U starého somára“ je rovnomenný s reštauráciou, ktorej majiteľ začal tieto dobroty vyrábať. Sám sa tak so smiechom označoval, keďže podnik založil vo vyššom veku a trávenie času v kuchyni nazýval svojou záľubou. Raz sa dostal k originálnym receptúram Martinského cechu mäsiarov ešte z roku 1937 a prvé teriny, ktoré na základe tohto receptu vyrobil, boli určené pre jeho reštauráciu a pár známych. Pre veľký úspech a vynikajúcu odozvu sa rozhodol produkt certifikovať a rozšíriť výrobu.

Dnes už spoločnosť vyrába teriny „U starého somára“ v spolupráci s renomovaným mäsokombinátom. Stále je však prvoradým jedinečný spôsob výroby, vďaka ktorému sa teriny snažia oživiť tradičné receptúry našich predkov. Zachovaný zostáva aj unikátny technologický postup ich výroby. Výnimočnú chuť a špičkovú kvalitu zabezpečuje čisté mäso a pečeň, miesto tuku sa pri výrobe využíva bravčový lalok – preto je obsah živočíšnych bielkovín niekoľkonásobne vyšší ako u konkurencie.

Každý zo šiestich druhov domácich terín „U starého somára“ vás prostredníctvom svojej šťavnatej a lahodnej chuti privedie späť do špajze starých rodičov.

link

Sladký košík

Spoločnosť Sladký košík chce vrátiť na naše stoly kvalitné potraviny ako protiklad k produktom, ktoré sú plné umelých náhrad chutí a vôní. Hlavnou misiou je zužitkovať to, čo nám poskytuje príroda, dať ľuďom prácu pri zbere a spracovaní plodov a ponúknuť vám produkty, ktorých pôvod je miestny, chuť tradičná a pritom jedinečná.

Sladký košík ponúka delikátne džemy a sirupy podľa tradičných receptúr, s dôrazom na kvalitu ovocia a surovín. Nepoužíva umelé dochucovadlá, konzervačné látky či farbivá. V týchto džemoch ochutnáte iba čisté kusy ovocia, veď všetky suroviny sa spracúvajú ručne a pri spracovaní sa dbá na to, aby boli tej najvyššej kvality.

link

Unimar Trade

Už viac ako dvadsaťročná tradícia spracovania a výroby stojí za výnimočnou chuťou ovocných sirupov a dochucovadiel spoločnosti UNIMAR Trade. Ich receptúra je vycibrená skúsenosťami našich starých mám a aspoň na chvíľu vás prenesie do detských čias.

Kvalita a spokojnosť zákazníkov sú pre spoločnosť prvoradé. Preto investovali do vývojového laboratória, kde sa snažia chuť a zloženie sirupov ešte viac zdokonaliť. V ich výrobkoch sa tak spája tradičnosť s modernými chuťovými kombináciami. To všetko vám prinášajú v dizajnovej fľaši. Hodí sa do každej kuchyne, kde sa dbá o kvalitu, výnimočný chuťový zážitok, aj estetiku.

link

HerbAid

Názov značky HerbAid sa zhoduje s rovnomenným projektom občianskeho združenia No Gravity, v rámci ktorého zapojili nízkopríjmové a marginálne skupiny obyvateľstva do produkcie byliniek a ich následného spracovania do bylinných produktov. Projektom podporujú rýchlejšie začlenenie týchto skupín do spoločnosti a umožňujú im prístup k stabilným príjmom.

Medicínske a aromatické byliny sú pestované v komunitných záhradách v srdci prírody – v obci Ľubietová na strednom Slovensku. Pri výrobe džemov sú kombinované s domácim i exotickým ovocím najvyššej kvality pri zachovaní pôvodnej chuti. Hustotu džemov HerbAid dodáva číry, prírodný pektín získaný z citrusových plodov (GMO free). Špecialitou občianskeho združenia je aj tzv. ghee maslo, ktoré neobsahuje mliečny cukor, ani mliečnu bielkovinu.

link

Kukkonia

Kukkonia je jedným z historických označení Žitného ostrova. Slovo vzniklo v časoch nájazdov Tatárov, keď miestni obyvatelia napodobňovali zvuk žabky kunky červenobruchej, aby sa navzájom varovali pred nepriateľom.

V súčasnosti je Kukkonia názvom občianskeho združenia, ktoré od roku 2014 podporuje miestnych obyvateľov a podnikateľov v oblasti poľnohospodárstva, cestovného ruchu či aktivít na voľný čas. Kukkonia je tiež značkou prémiových potravinárskych produktov, vyrábaných z kvalitných surovín podľa tradičných postupov, avšak s prvkami moderného dizajnu na obaloch. Myšlienka spoločnosti je vložená do jej symbolov. Sú nimi lekno symbolizujúce život, čistotu, kreativitu, prírodu a zlatovlasá lesná víla, menom Víla Helena, ktorá podľa povesti žila na Žitnom ostrove a pomáhala domácim obyvateľom.

Značka Kukkonia chce do vašej domácnosti priniesť kvalitné a zdravé produkty. Ovocie a zelenina, z ktorých sú produkty vyrábané, dozrievajú priamo na slnku a sú zavlažované žitnoostrovskou vodou. Neobsahujú konzervačné látky a sú vhodné pre všetky typy alergikov. Do košíka výrobkov s názvom Kukkonia patria predovšetkým lekváre, sterilizovaná zelenina, ovocné šťavy či destiláty.

link

Juvamed

Príbeh obľúbených džemov a čajov sa začal písať v roku 1996, keď si pani Juríšková s pani Vargovou založili spoločnú firmu Juvamed. Názov vznikol zložením prvých slabík ich mien – Ju a Va, med je skratkou anglického slova medical, čo znamená liečivý. Presne to je hlavnou ideou spoločnosti – aby jej výrobky prinášali ľudom kulinársky pôžitok, a zároveň boli prínosom pre ich zdravie.

Juvamed džemy sú vysoko kvalitné produkty. Pri ich výrobe sa kladie dôraz na prémiovú kvalitu surovín a najšetrnejšiu techniku výroby. Bylinky sú dopestované, sušené a spracovávané v najprísnejších kvalitatívnych podmienkach.

Človek nedokáže ovplyvniť všetko. Má však stále možnosť dbať na potraviny, ktoré konzumuje – či sú zdravé, či sú vyrábané z kvalitných surovín a či nie sú chemicky upravované.

link

Jozef Ertl

Keď sa nájde chvíľa na rozprávanie starých rodinných príbehov, majitelia pekárne zvyknú s úsmevom hovoriť, že pochádzajú z ,,bohatej rodiny‘‘. Bohatej na potomstvo, čestnosť, pracovitosť a poctivé majstrovstvo.

Príbeh značky sa začal písať v roku 1904, keď sa tovariš Jozef Ertl usadil v Prievidzi, v rodisku svojho otca. Pri pečení prvých perníkov podľa vlastnej receptúry však netušil, že práve položil základ viac ako storočnej rodinnej tradície. Dnes v nej pokračuje už štvrtá generácia Ertlovcov. Zachováva pôvodné receptúry a zakladá si na kvalitnej domácej chuti Ertlovských perníčkov.

Tradičné plnené Ertlovské perníčky sú výnimočné nielen svojím príbehom, ale pýšia sa aj neodolateľnou chuťou, domácou receptúrou a originálnym obalom. V logu na obale je originálny portrét zakladateľa perníkovej tradície Jozefa Ertla z roku 1904, keď získal tovarišský výučný list a upiekol prvé vlastné perníčky.

link

Jacobs Light Communication

Rastlinné oleje vznikajú v malej rodinnej manufaktúre v malých výrobných množstvách. Lisuje sa výlučne čerstvo, na základe dopytu. Na spracovanie olejov sa používa jedinečná technológia vodou chladeného pomalo-otáčkového lisu, ktorý je schopný za hodinu vylisovať cca 3 až 5 l oleja. Šetrné lisovanie surovín zabezpečuje lahodnú chuť oleja a zachováva výživovú hodnotu.

Za studena lisované oleje sú všetky tie, ktorých semiačka nie sú pred lisovaným tepelne upravené, alebo teplota oleja pri lisovaní nedosahuje 100 °C. Opakom sú rafinované oleje. Teplota takéhoto vylisovaného oleja je do 37 °C, čo je zároveň hranica pre raw food stravu. Presne to je ten rozdiel v kvalite a chuti, čo vyskúšali už mnohí zákazníci.

link

Henrich Sobotovič

Vysadením sadov a viníc na takmer deviatich hektároch založil v roku 1999 firmu OVIN Vojtech Sobotovič. V úmysle mal pestovať a dodávať ovocie a výrobky z neho, ktoré budú chutné, no pritom zdravé, bez akejkoľvek chémie. Presne táto idea sa stala motívom pre ústredné motto spoločnosti – Zdravo a chutne. Dnes sa o dielo Vojtecha Sobotoviča stará jeho syn Henrich.

Výnimočný jablkový sad si vyžaduje špeciálnu starostlivosť. Zavlažovaný je vďaka kvapkovému systému, cez ktorý plody dostávajú to, čo pre správne vyzretie potrebujú. Pre dlhodobé zachovanie autentickej chuti a výzoru jabĺk je potrebné ich skladovanie a spracovanie v technologických zariadeniach najvyššej kvality.

Úmyslom Henricha Sobotoviča bolo z tohto ovocia vytvoriť zdravý, chutný a vo svojej podstate aj jednoduchý produkt overený generáciami. Taký, ktorý môže plnohodnotne nahradiť menej zdravé maškrty. A tak začala spoločnosť OVIN vyrábať jedinečné Jablkové čipsy. Ich nebezpečne dobrú chuť zabezpečujú len dva základné princípy – poctivá základná surovina a poctivá práca s ňou.

Osobitosť ovocia Sobotovičovcov oceňujú už siedmy rok aj školy, do ktorých v rámci európskeho programu Školské ovocie spoločnosť distribuuje svoje produkty. Kolekcia ich jablkových čipsov zas bola v roku 2012 ocenená diplomom medzinárodného veľtrhu gastronómie, Danubius Gastro.

link

Chocomaze

Mladá, svieža a plná kreatívnych nápadov. Taká je značka Chocomaze, ktorú v roku 2012 založila Katalin Papp Vargha z Komárna. Hoci pôvodne vyštudovala medzinárodné vzťahy a žila vo viacerých veľkomestách, do jej osudu najvýraznejšie zasiahol belgický Brusel. Práve tam sa zrodil nápad priniesť na slovenský trh kvalitnú, ručne robenú čokoládu.

Zo školského projektu napokon vznikla reálna značka, ktorá chce všetkým milovníkom čokolády splniť ich najtajnejšie čokoládové sny. A ako? Okrem výberu z tradičnej ponuky, môžete využiť možnosť vyskladať si vlastnú chuťovú kombináciu. Originalita a jedinečnosť každého jedného kúska sa tak začína už pri samotnom vymiešavaní a končí ručným zabalením. Takže ak hľadáte ideálny darček, čokolády Chochomaze sú skvelou voľbou.

link

Hlivana

Slovenská rodinná konzerváreň s viac ako 20-ročnou tradíciou začínala ako malý výrobca a spracovateľ hlivy ustricovej. Spracovávaný sortiment sa však časom zmenil a dnes produkuje sterilizovanú zeleninu a kompóty, ktoré tradične patria do slovenského jedálnička. Od svojich počiatkov sa firma rozrástla a v rodinnom kruhu pokračuje ďalej.

Čerstvá, kvalitná a prvotriedna zelenina a ovocie od slovenských pestovateľov sú spracovávané podľa osvedčených technologických postupov a tradičných slovenských receptúr, s prísnym dôrazom na kvalitu výsledného produktu.

link

Gazdovia.sk

Gazdovia je spoločenstvo gazdov a gazdiniek, ktorí sami doma vyrobia, dopestujú či vytvoria kvalitné domáce produkty, a to priamo na svojich gazdovských dvoroch.

Pôvodnou myšlienkou spoločnosti bolo vyjsť v ústrety ľuďom v mestách, aby si mohli dopriať rovnako kvalitné domáce produkty ako ľudia na vidieku, ktorí dobre poznajú rozdiel medzi potravinami z hypermarketov a domácimi potravinami. Cieľom je tiež podpora slovenských gazdov, aby mali dostatok času a energie venovať sa svojej výrobe alebo chovu.

Spoločnosť Gazdovia postupne zriadila výrobu orientovanú na spracovanie ovocia a zeleniny a výrobu domácich cestovín, postavenú na tradičných postupoch a receptúrach, avšak s ohľadom na zdravú výživu. Výrobný proces je založený na ručnej výrobe, ktorá sa začína čistením ovocia a končí lepením etikiet. Prvotné suroviny, z ktorých vyrába spoločnosť svoje produkty, pochádzajú od gazdov, ktorí pestujú suroviny tradičnými postupmi.

link

Farma Východná

Farma Východná si žije svojím životom uprostred rozprávkovo krásnej krajiny, čistej prírody, ďaleko od ruchu miest, plne rešpektujúc zákony prírody. Okolité pasienky plné liečivých bylín a svieži vzduch s vôňou ihličia sú garanciou jej jedinečnosti.

Farma sa venuje živočíšnej a rastlinnej výrobe, pestovaniu bylín a výrobe exkluzívnych horských zrejúcich syrov. Poctivou ekologickou produkciou bez pridania rastlinných tukov a farbív vyrába kvalitné mlieko s 4,3 % podielom tuku a 3,5 % podielom bielkovín. Vďaka nemu nájdete v jej ponuke exkluzívne syrové delikatesy, plnotučné kyslé mlieko, ručne ťahané syrové nite či parené syry, údené studeným dymom z tvrdého dreva. O nezameniteľnej chuti, a najmä kvalite mlieka svedčia aj viaceré víťazstvá z prestížnych súťaží na Slovensku a v Česku.

link

Gašparík mäsovýroba

Príbeh spoločnosti sa začal písať v roku 1992. Róbert Gašparík vtedy otvoril prvú predajňu v starom kaštieli v Bielom Kostole. Kaštieľ mal krásne vysoké klenbové stropy, ktoré zostali v logu spoločnosti ako spomienka na prvú výrobu.

Na začiatku bola u Róberta Gašparíka túžba pripomenúť si chuť domácich dobrôt pripravovaných starými rodičmi. To ho napokon inšpirovalo k zozbieraniu tradičných receptúr od starých majstrov zo západného Slovenska a založeniu značky Domáce dobroty. Na túto tradíciu v súčasnosti nadväzuje ponuka prémiových výrobkov, ktoré svojou kvalitou a typickou chuťou patria medzi špičku na slovenskom trhu.

link

PRISPÔSOBTE SÚBORY COOKIE POUŽITÉ NA TEJTO WEBOVEJ STRÁNKE

Webová stránka spoločnosti SLOVNAFT, a.s. používa súbory cookie na svoju prevádzku, zlepšenie používateľskej skúsenosti, monitorovanie aktivít na webovej stránke a zobrazovanie relevantných ponúk.

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)

Výberom tejto možnosti zakazujete:

  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)

Výberom tejto možnosti povoľujete:

  • Dočasné cookies
  • Súbory cookie zjednodušujúce používanie webovej stránky
  • Analytické webové nástroje na štatistické účely
  • Zobrazovanie remarketingových reklám, ktoré reflektujú vaše záujmy mimo webovej lokality (napríklad na sociálnych sieťach)
  • Používanie analýz využívania stránky a aktivít, ktoré sa merajú na webových lokalitách spoločnosti SLOVNAFT, a.s., s cieľom kontaktovať vás s personalizovanými ponukami (ak ste nám napríklad pri registrácii poskytli svoje kontaktné údaje)